cum am petrecut ziua de 1 Decembrie

Se ia 1 bucata copil de 8 ani nascut chiar de 1 Decembrie si impreuna se trece la elaborarea unei petreceri pentru copii.... Si daca este petrecere de ziua de nastere trebuie musai sa nu lipseasca tortul, si ce tort e mai frumos si mai aratos ca cel facut in casa??? Tortul facut impreuna cu sarbatorita a iesit cel mai frumos tort facut vre-o data....de mine si de ea.
Se iau ingredientele de baza pentru blat (oua, faina, zahar), se implica si copilul in procesul de creare si coacere a blatului, se da blatul la cuptor si se asteapta...atat cat este necesar. Dar impreuna cu un copil care tocmai implineste 8 ani " a astepta" pare a fi un lucru imposibil.

Vazand-o pe Andreea, sarbatorita noastra de ieri, cum aprindea la fiecare 5 minute butonul de la cuptor si se uita curioasa inauntru, chiar mi s-a parut imposibil notiunea de asteptare. Dupa fiecare 5 minute de uitare curioasa in cuptor Andreea venea la mine si ma intreba E gata? De fiecare data primea acelasi raspuns: mai dureaza putin. De fiecare data mai dureaza asta sau putin, nu m-am lamurit care dintre ele, dar cert e ca raspunsul primit era acompaniat de o grimasa mica. Cum sa nu faci grimase cand te gandesti de anul trecut la tortul de 8 ani.
In final a sosit si raspunsul mult astept la intrebarea e gata....da era gata..dar nu chiar gata ca mai trebuie sa se si raceasca blatul....Noroc ca e frig afara si s-a racit repede.
Andreea nostra roia pe langa masa curioasa si intrigata de ce urmeaza si cum se asambleaza totul. Am facut un tort cu crema rosie, glazura de ciocolata si blat alb.

La fiecare miscare in procesul de asamblare se zareau intr-un coltisor niste ochisori mici de fetita curioasa...parca spuneau wow wow wow....deci asa se face..........mmmmm
Am taiat o forma dreptunghiulara, am cremuit-o cu crema noastra rosie, deasupra i-am turnat din belsug ciocolata de casa, si, din blatul ramas am decupat 8 inimioare, cate 1 pentru fiecare an si suficiente pentru a scrie Andreea si cifra 8. Am asezat deasupra ciocolatei minunatele noastre inimi si apoi le-am acoperit cu ciocolata,  din belsug. Am luat crema de branza si am scris cate o litera din numele sarbatoritei pe fiecare inimoara si in final am scris si cifra magica 8. Am adaugat 8 lumari albe si gata tortul.
Si ca sa o citam pe Andreea " este cel mai frumos tort si cea mai frumoasa zi de nastere". Tortul si petrecerea au fost de mare succes. Acum ne gandim intens la tortul de 9 ani. Ce-o sa fie, cum o sa fie...si desigur daca am petrecut asa frumos 1 Decembrie, anul care vine de 1 Decembrie trebuie sa reeditam momentul, la cererea publicului spectator.

Imediat ce o sa intram in posesia pozelor cu tortul nostru, dupa developare :D o sa le postam. Pe principiul ca o imaginea face mai mult decat 1000 de cuvinte ;)

Niciun comentariu: