raw tot mai raw


Stiu ca o sa para ca am ceva cu cei care mananca raw mai ales ca deunazi am parasit un grup rawvegan pt ca nu m-a mai rabdat inima si am pus o dominisoara impertinenta la colt.
Ca sa fie clar, nu am nimic cu nimeni, toti oamenii sunt minunati dar cei care au ales sa manance raw- adica cat mai crud, si se uita-n farfuriile altora in loc sa se uite in propria farfurie ma calca pe bombeuri. De ce?? Pentru simplu fapt ca a manca crud, copt, prajit, fiert, a manca carne, legume, peste sau mai stiu eu ce este O CHESTIUNE DE ALEGERE PERSONALA, si ca orice alegere personala atrage dupa sine si consecinte.
Stiu ca pare foarte aiurea ceea ce spun, cum adica daca peste noapte devii raw vegan asta atrage consecinte??? Simplu, logic si de bun simt.
A devenii rawvegan nu este nici greu nu este nici usor, este o chestiune de vointa si de alegere personala. Si de aici deriva restul.... Daca ai devenit raw vegan trebuie sa te inarmezi cu rabdare si cu mult umor. Se poate sa intalnesti multi oameni care isi vor manca la pranz painea unsa cu unt peste care au pus o bucatica de branza sau de sunca si asta pe post de sandwich si li se va parea ceva normal dar poate uitandu-se in casoleta ta cu verdeturi, germeni de toate felurile si salata sa strambe putin din nas si sa li se para aiurea. Dar daca ar fi invers?? Daca in loc sa-ti savurezi linistit verdeturile din casoleta te uiti stramb la vecinul care isi savureaza linistit sandwichul???
Ei aici incepe distractia. Ca daca doar te-ai uita stramb ar fi sa zicem ok dar daca te apuci sa dezbati problema pe un grup de alimentatie rawvegan nu se cheama oare ca barfesti??? Eu zic ca da. Si mai spun ca orice preocupare pentru farfuria vecinului atrage cu sine "contaminarea" cu enrgii joase, adica alea din carne de care cica vrei sa scapi. Deci a manca raw si a critica sunca vecinului NU merg mana-n mana, ba chiar se bat cap in cap.
A te stradui ca sa nu spun chinui sa mananci raw ca sa aduci in organism energii cat mai pure si a critica pe cei care sunt altfel decat tine si deci a aduce prin intermediul gandului, faptei, cuvantului energii joase pur si simplu sunt doua lucruri care se bat cap in cap. Nu spun ca se anuleaza pt ca nu este asa, pentru ca daca critici nu e suficient ca o faci cu mintea ta dar cand mai implici si pe altii in aceasta critica si dezaprobare acele energii joase de care vorbeam se inmultesc.
Eu una nu vad logica rawveganista de care vorbeam mai sus, sa manci crud si sa-i critici pe cei care nu sunt ca tine. Pur si simplu nu vad logica.
Nu vreau sa vad aceasta logica si oricat s-ar chinui cineva sa-mi explice n-o sa pot sa inteleg. Nici nu vreau sa-mi explice cineva care este legatura dintre rawvegani si critica celor ne vegani.
Deci ca sa revenim la alegeri si la consecinte, dragi mei rawvegani daca ati ales acest drum va rog din inima nu va mai uitati in farfuriile altora, nu-i mai spionati pe cei care consuma carne, zahar, cafea sau mai stiu eu ce.
Eu cred ca nimic nu va da dreptul sa-i puneti la colt pe ceilalti, nici macar daca v-ati fi nascut rawvegani, nici macar daca ati fi crescut de la nastere pana in prezent rawvegani nu ati fi avut dreptul sa-i aratati cu degetul pe cei care sunt altfel ca voi, pentru ca cine nu este ca voi nu este impotriva voastra, este pur si simplu altfel decat voi!!!!
Deci dragii mei rawvegani traiti liberi cu alegerea voastra, fericiti ca sunteti asa cum sunteti dar nu va mai valorizati comparandu-va cu altii care nu sunt ca voi.
A fii diferit de cineva nu te face nici mai destept, nici mai frumos, nici cu stea in frunte. A fii diferit te face sa fii tu......si atat.
Eu ma bucur sa fiu eu!


ps.
pentru cei care doresc sa stie: nu sunt rawvegana pentru ca nu pot sa fiu rawvegana, pentru ca nu pot manca non stop crud, pentru ca nu vad sensul blenduitului, al deshidratatului. Mananc legume crude si gatite cat de mult, carne la ocazii festive si nu ma uit in farfuriile vecinilor, nici daca gatesc cu delicat, nici cu maggi, nici cu secretul gustului si nici cand si daca folosesc punga pentru legume, fripturi si alte preparate.
Cred cu tarie ca echilibru in toate este cel mai bun.
Nu cred in organic si in bio, pur si simplu pentru ca nu exista. Exista aproape organic si aproape bio. Dar cum traim intr-o lume agitata, poluata in toate felurile, cred ca organismul meu trebuie sa se adapteze la mediu. Si nu cred ca dandu-i numai chestii organice si bio va face fata mediului in care traim.
Imi place sa ma inspir de pe siturile raw cum ar ramazing al lui Susan Powers si sa adaptez retelele care imi plac si care ma inspira.
Si-mi place sa traiesc intr-o lume in diversitate ca de aia a fost creata lumea. Ca daca n-ar exista o atat de mare diversitate ar fi extrem de plicticos totul.

Niciun comentariu: